What a day

Först fick jag och Jenny punktering på bilen idag när vi var på väg ut till Järna och skulle rida. Så jävla typiskt, det har aldrig hänt mig förut men vi tog tag i saken och bytte däck (nästan) helt själva.
Fick stanna en bil och ta hjälp av en karl som hjälpte oss att få upp bultarna, de satt så sjukt hårt! Men sen fixade vi resten galant, trots att det tog lite tid. Grymt stolt över mig och Jenny som klarade det:)

Jag i ridhjälm
Efter vi hade fixat punktering tog vi oss äntligen fram till hästarna som väntade glatt i hagen. Jag red på söta Stjerna och Jenny red på Abba. Jag trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde, jag galopperade till och med! Och nu känner jag mig nästan som en riktig hästtjej:D Haha!


Nu är det dags för ett glas vin och Idol final!

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

"What a day" skrev jag också, hahahah!

Nu kom jag just ur en varm dusch, så jävla skönt!!!! Orkar du gå ut i kväll eller? NU idol!!!

2009-12-11 @ 20:04:17
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback