Stadt

Det blev en rolig fest hemma hos mig här igår och sen utgång på Stadt. Egentligen ville vi ju gå på Radjos men kön var så sjukt lång så vi sket i det. Sen hade vi lyckats få gratisbiljetter till Stadt så vi kände oss grymt nöjda ändå:)


Malla och jag

Jag och Mattan

Jag och Linda

Siggan och jag

Lisabi, Signe och Jenny
Härligt att träffa tjejerna, speciellt Mattan, Siggan och Lisen som jag inte träffar så ofta annars. Sen hade Jennys kille en massa kompisar med sig också så det blev ganska mycket folk, plus att både Joakim och Julia hade fest på nedervåningen. Inte så kul att städa idag när man är bakis och måste plocka snus och tuggummi från golvet men så är livet!

Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback