Lazy Sunday

Nu har jag legat i soffan och slappat hela dagen, eller först sov jag halva dagen till ett typ och sen har jag suttit i soffan nästan hela tiden. Förutom att jag har gjort alldeles egen tomtegröt (risgrynsgröt) och åkt iväg och köpt thai mat (take away), gud vad gott det va!

Just nu har jag en msn date med min darling som befinner sig på andra sidan jordklotet, i Rio de Janeiro för att vara exakt. Saknar honom så himla mycket! Idag är det bara 35 dagar tills vi ses nästa gång. Suck!



Våran sista kyss på perrongen i Hudiksvall♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ungefär som här då:)

jag åker troligtvis hem fredag eller lördag, jättejobbigt och komma hem med all packning kvällen innan jag börjar igen, huua,. men ska eventuellt stanna till hos linda på lördag, får se..

puss

2009-12-27 @ 22:13:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sanna

gud va gött med massa värme runt kroppen..hoppas han har det bra

2009-12-29 @ 17:32:27
URL: http://moonzanna.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback