Last night



Jag och Linda

Live band

Jag och lillebror


Jag och Linda hade grymt kul igår. Jenny och Signe blev hemma för dom skulle upp tidigt idag och åka skidor, men varken jag eller Linda ville åka skidor nu när det är så kallt ute så vi prioriterar att festa istället:)
Hängde väldigt mycket med min lillebror och hans kompisar eftersom det var nästan bara 18-åringar där inne, men vi hade kul ändå som sagt. Lite konstigt att ha brorsan ute på krogen men han är så söt så man kan inte göra annat än bara tycka om honom!

Nu ska jag och Linda ta en liten fjällpromenad, sen blir det antagligen After Ski vid halv fyra tiden. Sen ikväll blir det nyårsmiddag med Jennys familj, jag tror det bjuds på trerätters-middag, sen blir det ju utgång så klart igen. Det är ikväll det smäller om jag säger så!:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt ni verkar ha i fjällen:) GOTT NYTT ÅR sötis!!! 2010 blir nog ett fint år för oss:)

puss

2009-12-31 @ 14:30:26
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback