Julklappar

Jag fick presentkort på Sturebadet av älsklingen så vi kan gå dit och få massage tillsammans när han kommer hem:)

Tack så mycket!!

Sen har jag fått det här:

- Presentkort på Vila 600 kr

- Presentkort på H&M 500 kr

- Presentkort på Gina Tricot 300 kr

- Presentkort på Åhléns 300 kr

- 500 kronor av Mormor

- 500 kronor av Morfar

- Lila ljuslyktor från Glashuset i Oslo

- Ooga Chakka (musikspel) från Designtorget

- Svart tyllkjol (köpte till mig själv)

- Svart flytande eyeliner (köpte till mig själv)

Precis vad jag behöver!


♥Tack Jimmy, Mamma, Pappa, Johan, Joakim, Julia, Morfar & Mormor!♥

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fine ting du fikk! Mm koselig :) Håper du hadde en fin jul! :)

2009-12-25 @ 15:54:32
URL: http://vanillascented.freshnet.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback