Julgran

Nu har jag och baby varit duktiga och klätt julgranen! Jag vet att de flesta tycker att man ska klä granen dagen innan julafton men det tycker inte jag. Då hinner man liksom inte få in rätta "julkänslan" i tid. Några dagar innan eller en vecka innan tycker jag är lagomt. Sen när juldagarna är över vill man ändå ta väck den på en gång.
Roligt att få lägga alla paket under granen i tid också så man hinner sukta lite efter dem:)


Jag pyntar och gör fint:)

Våran fina (plast) gran


Klapparna är på plats

Det finaste paketet av alla (som min Baby har gjort till mig) Can´t wait to open it!!

Brukar du klä julgranen dagen innan julafton eller tidigare??

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så fin:D

dagen innan jul, always:) och kommer ju inte hem förrän då heller.. innan bara jobbar man ju å sliter.. sen kommer man hem till uppsittarkväll och klär granen.. MYS!



ja jag vet, känns liksom tomt när du/ni inte är i sthlm, även om vi inte ses "jämt" annars heller liksom.. känner bara skillnad då hehe



natti puss!

2009-12-22 @ 00:01:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: SEX AND THE CITTY

Sikken fin gran ni har :)

2009-12-22 @ 09:32:23
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ser ut att vaar nästan största paketete också ;)

2009-12-22 @ 10:11:44
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

AAAIiiiiiiiihhhhhhhhhh vilket fint paket!!

Undra vad det är i! tjuvkika INTE nu gumman :)



Mamma å jag har julstädat som faaaan, jag har gjort mitt rum, "finrummet" hallen och vardagsrummet. Pust! Men nu luktar det nystädat, PLUS ATT det blev som jag ville vi ska klä granen nu :) heheh



Du förretsen såg du "mina skor" när du va på stan?



puss

2009-12-22 @ 13:36:12
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Mallan

Man får klä den när man vill! Jag klädde min i söndags. :-) Tack för julkortet förresten!

2009-12-22 @ 20:18:37

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback