Julbakning


Nybakta lussebullar!

Nybakta pepparkakor!

Nybakta syltkakor

Igår hade vi storbak här i köket. Jag, Julia och mamma bakade lussebullar och småkakor medans Baby gjorde julgodis (Rocky road). Hur gott som helst! Jag älskar nybakta lussebullar, speciellt min mammas!
Nu ska jag och Baby på stan en sväng och handla de sista julklapparna och kika runt lite i Hudik.
Bara tre dagar kvar nu till julafton och jag både längtar och gruvar mig. Jag längtar efter julmat och julklappar men jag gruvar mig tills min Baby ska åka till Sydamerika, han åker nämligen på Julafton och är borta i fem veckor! Fy f-n vad jag kommer att sakna honom!

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Åh så mycket gott !!

2009-12-21 @ 19:14:37
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Sorry att ja inte ringt... städat mitt rum hela kvällen.. också var jag i stan en svänbg med pappa, fick ju köpa en NY L-julklapp :( men på ÖB var det billigt, heheheh!



Var det bra på medelhavskällarn eller?



i morrn ska vi äääntligen klä granen. Puss!

2009-12-21 @ 21:33:49
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback