Klappar och klippning


Söta Vincent

Julkort till mig:)

Julklappar till familjen:)
Idag har jag varit riktigt duktig. Först åkte jag till Annamaria och hälsade på henne och lilla söta Vincent som behövde en hårklippning. Jättesnäll och duktig var han när jag skulle klippa och det blev så bra!
Sen har jag, Marlene och Jenny varit och simmat, det blev ca 40 längder idag, tappade räkningen så jag vet inte exakt, bra känns det i kroppen nu i alla fall.
Även att jag har "packat in" nästan alla mina julklappar, med hjälp från Jenny (hon som älskar att slå in julklappar som tur är).
Nu har jag och Marlene kollat på "Bonde söker fru", man fick ju nästan en tår i ögat när man såg hur kära dom har blivit. Har klippt henne nu också och sen ska jag packa till resan hem till Hudik imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: kiki

Vilka grymmersfina julklappar! Mina ser hemska ut. Dom skrattade åt mig på jobbet då jag slog in ett paket åt en kund ;)

2009-12-16 @ 22:15:11
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Fina bilder!



Här är det också snöstorm! Sitter i datarummet nu och det har liksom snöat helt snett rakt mot fönstret så snart ser man inte ns ut.. hjäääälp!!



Vi borde vara duktiga tjejer i morrn och trotsa vädret och åka till skolan, sista dagen innan jul ju... :) Fast samtidigt vet jag att ringer du i möra å säger att du är trött/fryser/bajsnödig så kommer jag inte heller orka åka. Tillsammans eller inte alls!!!



Kolla min blogg, en jätteduktig tjej som heter Madde som vann! heheh Puss!

2009-12-16 @ 22:45:58
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt:)

natti! puss

2009-12-16 @ 23:26:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Oj, vad skönt att ha klarat av julklappshandlandet redan nu!



Vi har inget datum bestämt för tidningen, men förhoppningsvis så snart som möjligt! Är svårt att sätta ett datum när inte tekniken är 100% klar. :)



Jag kommer hem imorgon! :)



Puss!

2009-12-16 @ 23:52:13
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback