Heron city






Nu har jag och baby precis kommit hem från en heldag på Heron City. Först blev det shopping på Mediamarkt, ett Playstation 3 och tre tillhörande spel, (baby köpte julklappar till sig själv). Sen blev det bowling, hur kul som helst eftersom det var cirka 10 år sedan jag bowlade sist. Jag vann så klart! (nu ljög jag men det var inte långt ifrån, bara sex poäng).
Efter den svettiga rundan blev det pizza på Pizza Hut och sen bio som avslutning på kvällen. "Luftslottet som sprängdes" såg vi eftersom det kändes som ett måste när man har sett de två första filmerna.
Grymt bra film! Jag är imponerad av svensk film faktiskt, men första filmen var ändå bäst.

Nu ska baby installera sitt älskade Playstation och jag ska bara be en bön till Gud att han inte blir besatt som alla andra killar här i världen. Ska försöka se positivt på det hela och tänka att jag kommer att få mer tid för att blogga nu när han också har något att sysselsätta sig med:)

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Gomöra!!



Ja filmen var grymt bra. Tur att jag glömmer bort alla filmer jag sett så jag kan börja om efter ett halvår typ och se alla 3 igen! hahhahaha



nu ska jag snart läsa lite till i morrn, annars hänger de över mig hela dagen sen. kanske simma senare...



puss puss

2009-12-07 @ 10:51:28
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja en önskelista borde man göra :) Vad kul med heron city !

2009-12-07 @ 10:52:11
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Konstigt tycker jag inte att det va, alla kan ju inte heta Karl eller Martin. Men däremot håller jag med om att det är för likt Kevin, det blir problem när hon ropar på dom båda...

Ha en bra dag =)

2009-12-07 @ 11:22:53
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske imorgon, sen åker jag ju som sagt bort ett par dagar, sydligare breddgrader;) puss

2009-12-07 @ 13:03:00
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback