Questions


Lovar du att vara ärlig? Självklart!

Du heter? Jessica Stonegård.

Smeknamn? Jesse, gumman, baby.

Beroende av? Trocadero och sötsaker.

Vad tror folk om dig? Att jag inte äter tillräckligt kanske, men det gör jag:)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina långa ben.

Hur imponerar man på dig? Genom att göra mig glad.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Fuck you bitch (från Jenny)

Sprit, cider, vin eller öl? Vin, helst bubbel.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, men oftast "Halloo"

Antal timmar sömn inatt? 11

Brukar du komma i tid? Nja... jag försöker.

När mår du bra? När jag blir bjuden på god mat.

Vad tycker du om fötter? Äckliga, speciellt mina egna.

Rakar du benen? Näe, jag epilerar.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Så sent som möjligt.

Är du blyg? Ibland, men det är inte ofta.

Har du spytt offentligt? Hoppas ingen har sett mig men det har väl hänt när man var ung och dum (fjortistiden).

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ha sex med en het tjej så klart!

Är du bortskämd? Absolut inte!

Vad längtar du tillbaks till? Jag längtar tillbaka till Thailand.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!

Hur gammal är du? 24 år.

Tycker du om någon just nu? Jag tycker om flera stycken, mina vänner, min familj och älsklingen♥

Vilken tid gick du upp idag? 8.15.

Har du sovit i din egna säng inatt? Nej.

Är det okej att gråta? Absolut, jag gråter till nästan vad som helst.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet i Stockholm, boka resa till Asien och köpa presenter till alla jag älskar!

Har du piercing? Räknas hål örat?

Vill du gifta dig? Ja! Helst innan jag fyller 30!

Vill du ha barn: Ja! Helst innan jag fyller 30!

Är du bra på att laga mat? Ja, om jag orkar laga mat.

Är du flygrädd? Ja, så in i helvete:)

Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel

Tycker du om sushi? I love it!

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska totalt, vill aldrig gå och lägga mig!

Vilken ögonfärg har du? Grön/blå/gråa.


Hittade det här frågeformuläret på Merals blogg och kände att det var perfekt att lägga upp en tråkig onsdag som denna:) Nu utmanar jag alla som vill att göra en likadan lista! Kom igen!


Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback