Årskrönika

Januari:

Jag och Jenny bodde kvar i Tönsberg, Norge och livet var pest. Vi jobbade på fabrik dag som natt och slet som djur, samtidigt som det var kallt som fan ute! Både jag och Jenny bokade resa till Thailand och det var det enda vi kunde tänka på.
Februari:

Jag var i Vemdalen en sväng och lärde mig att åka skidor igen för första gången på tio år. Sen var Stefan, Laura och Isabella här på besök från USA och de följde också med till fjällen.
Mars:

Jag och Matilda var i Thailand i tre veckor. Bästa resan jag gjort hittills! Jag längtar tillbaka varje dag som går och förhoppningsvis ska jag göra en ny resa till Asien under 2010.
April:

Jag, Matilda och Jenny var nyss hemkommen från Thailand och alla var bruna och glada. Så hade vi fest hemma hos mig i Hudik på påsken och jag hade årets beslutsångest om jag skulle åka tillbaka till Norge och jobba igen eller om jag skulle flytta tillbaka Stockholm och söka nytt jobb.
Maj:

Jag bestämde mig för att flytta tillbaka till Sockholm och fick vara inneboende hos Johanna så länge. Sen träffade jag massa nya vänner och en kväll i slutet på maj träffade jag min underbara älskling för första gången och nu är det vi på riktigt:)
Juni:

Sommaren bestod av mycket fest och jag träffade massa nya vänner som jag fortfarande håller mycket kär.
Jag och söta Karin hängde mycket på Josefinas och drack massvis med rosévin och jag hade praktik på Finest hela sommaren och träffade underbara Citty.
Om ni undrar något är det bara att fråga, resten av årskrönikan kommer imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

wiho :D kärlek till dig vännen!

2009-12-30 @ 16:22:37
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe du hade lite färre bilder än jag;p men vad fint:) ja det är klart, hängde ju jättemycket med dig i somras:)

puss puss!!!

2009-12-30 @ 17:26:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

..och läser man dina krönikor verkar du ju haft ett toppenår: resor, träffat kärleken, flyttat, börjat plugga, festat, fått nya vänner.

2010-01-03 @ 20:46:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback