This is me today








Jacka/Bikbok, Halsduk/Gina, Tröja/Bikbok, Halsband/H&M, Jeans(nya)/Bikbok, Skor/Second hand, Väska/Jennys
Jag är så sjukt trött på min tjocka vinterjacka, jag vet att jag tjatar om det men jag fryser ihjäl utan den. Jag är ingen riktig fashionista som kan gå klädd i skinnjacka än, jag har sett många som har det. Men jag är så frusen av mig så det går bara inte. Jag har iaf mina nya jeans på mig idag och jag älskar dom! Trodde inte att jag skulle kunna bli en jeanstjej igen, använder mest bara tights men nu känns det riktigt kul att ha några schyssta jeans i garderoben, alla kommer från Bikbok så klart!

Visste ni förresten att det är 30 % rabatt på allt stickat på Bikbok den här veckan, så skynda er!

Kommentarer
Postat av: esmeralda

jaa,det hade varit super roligt :) så det är klart att jag hör av mig... fixat håret??? ser jätte fint ut. kram kram

2011-03-02 @ 17:14:58
URL: http://ndotter.se
Postat av: Hedvig

är likadan,fattar inte hur vissa klarar av skinnjackan än,men jag är så otroligt trött på vinterjackan.

2011-03-02 @ 18:05:06
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: FANNY

jag förstår dig! är också riktigt trött på min tjocka vinterjacka, vill ha något lättare att ta på mig än en fet dunjacka haha. får se om jag hittar någon ny imorgon när jag ska ut på stan!:)

2011-03-02 @ 22:27:22
URL: http://fannyklingvall.spotlife.se/
Postat av: Fredrik

Jeg synes du kler tights bedre enn jeans:-)


Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback