Stora bakdagen






Kanelbullar och recept från Kelly
Idag blir det stora bakdagen för mig, jag fyller ju år imorgon och tänkte bjuda på ett litet kalas. Ni som känner mig vet att jag inte gillar att baka men jag önskar att jag gjorde det för jag älskar att äta bakverk, hellre det än godis och chips. Men nu ska jag iaf göra ett försök på kanelbullar, har aldrig gjort det utan min mamma förut. Vi får se om jag lyckas få dom lika fina som Kellys här ovan, jag har nämligen knyckt hennes recept:)

Det här ska jag göra:

♥ Kanelbullar
♥ Kärleksmums
♥ Kladdkakemuffins
♥ Hallongrottor
♥ Chokladbollar
♥ Smörgåstårta


Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bullarna är såååå fina! va du är duktig!! kraam o Grattis!!

2011-03-31 @ 00:53:55

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback