Shopping day

Igår hade jag en härlig dag med brudarna, först shoppade vi loss på Bikbok på Götgatan i typ tre timmar för både jag och Jenny hade fått varsin 50% check och då ville alla vara med och handla. Sedan gick vi till en indisk restarang på Söder och åt supergod mat och sen gick vi på bio. Vi var ju tvungna att se "Hur många Lingon finns det i skogen" eftersom den handlar om Glada Hudik teatern och utspelar sig i min kära hemstad Hudiksvall. Den var verkligen värd att se iaf och det var kul att få se sin hemstad på film. Kändes finare och mysigare på film än i verkligheten.
Jag ska visa vad jag köpte en annan dag men just nu ligger jag utslagen i sängen efter en lång arbetsdag.




Nöjda tjejer



Ny kofta från Vila och nytt halsband från Bikbok

Fick en ros på stan av TV 3

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Stylemind

Tack snälla för att du suddade ut mig!!:) puss

2011-03-28 @ 09:04:19

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback