Önskelista



Om exakt en vecka fyller jag år (tänker inte säga hur mycket fast det är inte så svårt att räkna ut om man läser min infotext i sidomenyn), och jag tänkte ha kalas på torsdag med bullar, kakor och min goda smörgåstårta så klart.

Jag ska ju flytta snart så just nu är jag i behov av diverse hushållssaker, lite tråkigt men nödvändigt. Så om någon undrar vad jag önskar mig så ser ni det här:

♥ Presentkort på Ikea, Granit, Elgiganten, Onoff
♥ Klippning på Corinne & Friends
♥ Tekoppar och tekanna
♥ Resa till Thailand
♥ Vit morgonrock
♥ Nattlinne
♥ Underkläder
♥ Dammsugare
♥ Vattenkokare
♥ Sodastreamer
♥ Pengar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Av mig kommer du få resa till thailand, dammsugare och även 10.000:- på Ikea, bra va?!:)



Klockan e 04:30 å ja e vaken :( mardröm, vakna å storgrina nyss.../j

2011-03-25 @ 04:34:45
Postat av: Ulrika Brink

Ja det var mycket smått och gott och något ska väl jag och Maja hitta på som passar.....tack för igår också. Stor kram och ha en mysig helg nu! <3

2011-03-25 @ 09:31:54

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback