Pink and orange



Virkad tröja/Bikbok, Rosa bikini/Bikbok, orange bikini/Bikbok, rosa linne med volang/H&M, rosa tubklänning/H&M, orange shorts/H&M, orange jumpsuit/Bikbok, virkat linne/Bikbok, rosa långklänning/H&M

Snyggaste och hetaste färgerna just nu är rosa och orange känns det som. Det bara kryllar av dessa färger i butik just nu och jag gillar det. De här kommer från Bikbok och H&M alltihop. Jag måste bli lite brun först bara innan jag vågar använda så starka färger.

Vilken färg gillar ni bäst i sommar?


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Ah love it!:)) Ser dig aldrig online på skype

men på fb kan vi ju iaf skriva lite mer än här på bloggen:))

Puss!!!

2011-06-11 @ 13:43:45
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten.. jag gav ju dig lösen till min blogg på fb:) "hörs" där istället;)

2011-06-11 @ 13:50:58
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback