Magisk kväll


Jag igår

Tapas på Cerveceria Catalana



Palatset
















Igår åt vi supergoda tapas till middag (igen) på ett mysigt ställe som heter Cerveceria Catalana och drack gott rosévin till. Sen tog vi en taxi till Font Màgica de Montjuïc som är en magisk fontän som kombinerar vatten i rörelse till musik och färger. Helt fantastiskt tyckte jag att det var och vi försökte ta massa bra bilder men det var mycket finare i verkligheten. Helt klart värt att se om man åker till Barcelona, kostade ingenting heller, förutom taxin dit.

Idag har vi haft lite mulet väder så vi har gått runt lite i stan och gått på zoo och sett delfiner bland annat. Nu blir det siesta innan vi ska ut och äta middag ikväll och kanske gå ut och ta några drinkar vid stranden.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilka fina bilder :D



Idag gav jag min flickvän (nu mera fästmö) goodiebagen och hon blev ÖVERLYCKLIG.

Tack så mycket återigen för din hjälp! Du är en väldigt trevlig och snäll person.



mvh Fredrik

2011-07-29 @ 19:45:10

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback