Mitt 2010 del 4

OKTOBER:

-Köpte min efterlängtade skinnjacka
- Jag var till frisören
- Var på Finest mingel
- Första snön kom i Sthlm
- Jobbade med en reklamfilm för Hemtex
- Pelin var med på omslaget av Modeflickan
- Karin flyttade till Bangladesh :(



NOVEMBER:

- Det började bli jävligt kallt
- Jag var på Soap bar med Mattan
- Minglade på Pure/Collage/Café Opera
- Hade bästa utekvällen med Kelly på Rose
- Var på pressvisningar med Jenny
- Köpte massa nya leopardsaker
- Sötaste Ebba Zingmark var covergirl för Modeflickan
- Jag och Marlene hälsade på Linda i Oslo



DECEMBER:

- Jag var på julbord med Bikbok 2 ggr
- Var på Make up Stores pressvisning med Jenny
- Julminglade med Finest
- Hade Vintermingel/bloggfest med Modeflickan
- Blev nyårssminkad för Mikas Make up Academy
- Kelly Biddle prydde omslaget för Modeflickan
- Firade jul hemma i Hudik med familj och vänner
- Firade nyår i Sthlm och hade jävligt kul!

Hoppas att det här året blir ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: jenny

Snygg du är då! :)

2011-01-18 @ 14:43:32
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: sevendaysaweek

vilka månader!

2011-01-18 @ 15:07:03
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback