Mitt 2010 del 3

JULI:

- Jag var hemma i Hudik och hälsade på familjen
- Träffade min släktningar från USA
- Drack rosévin på uteserveringar
- Grillade mycket
- Åt massa jordgubbar
- Badade på Långholmen
- Hade utflykt på Solsidan



AUGUSTI:


- Jag var på bloggmingel med Jenny och Karin
- Var på kräftskiva
- Hade somriga outfits
- Var på Sthlm Fashion week
- Köpte många nya skor
- Solade och badade på Öland

- Emma Elwin prydde omslaget på Modeflickan



SEPTEMBER:


-  Firade Karins födelsedag
- Fikade med Mallan
- Blev besatt av leopardprylar
- Drack många mojitos
- Köpte mera skor
- Madelene Billman var på Modeflickans omslag



Åh vad jag längtar tills det blir sommar och värme igen!
Här kan ni se del 1 och del 2.




Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback