Mitt 2010 del 2

APRIL:

- Det började bli vår
- Jag kämpade på med pluggandet
- Jag åt våfflor till lunch varje söndag
- Det blev mycket mingel med fina tjejer:)
- Pussades med söta Maxian
- Klippte hår



MAJ:

- Jag åkte på kryssning med J
- Var på Grönan med Karin,
- Minglade på bloggfest med Jenny och massa härliga tjejer!
- Jag plockade massor av vitsippor
- Gjorde fint på balkongen och längtade till sommaren
- Snygga Emma prydde omslaget till Modeflickan



JUNI:

- Jag tog mitt första dopp
- Var hemma och firade min lillebrors student
- Firade Signe som fyllde 25 år
- Gjorde håret ljusare
- Firade midsommar på Öland
- Drack rosé med Karin
- Angelica Blick prydde Modeflickans omslag

Del 1 kan ni se här---->
http://cravingforfashion.se/2011/january/mitt-2010.html

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Kul att du lagt upp allt det har! Puss puss gumman

2011-01-06 @ 17:45:10

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback