Sunglasses

















Idag efter jobbet träffade jag Delinda och Karin som är hemma från Bangladesh igen, som jag har längtat! Vi var på ett bloggevent för mysunglasses.se där dom berättade om sin nya webshop där man till och med kan prova glasögon direkt på nätet genom att ladda upp en bild på sig själv, superbra ju! Nu är det dessutom 15 % rabatt på alla snygga solisar, gå in och kolla vetja:) Vi fick prova alla glajjer och vi fick dessutom välja ett par valfria att med sig hem, tack så hemskt mycket! Jag är supernöjd med mina nya fina solisar från Björn Borg, perfekt nu när solen har börjat kika fram.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Kul att se dig igår. <3

2011-04-27 @ 13:42:30
URL: http://JPEREZ.se
Postat av: Anonym

mysunglasses.se menar du nog ;)

2011-04-28 @ 10:04:00
Postat av: delinda

så snygga par vi valde alla tre =) btw min adress är dolcedelinda.se kraaam

2011-04-28 @ 18:06:17
URL: http://dolcedelinda.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback