Clarion Hotel


Utsikt över poolen

Våran säng

Jag i vårat fina badrum

Mumsiga jordgubbar

Nu har jag och min älskling checkat in på Clarion Hotel Sign som ligger mitt i centrala Stockholm, det kommer att bli två nätter här innan vi drar hem till Hudiksvall över påskhelgen. Mest så bor vi här för att vi inte har någon annanstans att ta vägen men lite för att vi ska få lite vardagslyx och romantik medans vi väntar på att få flytta in i nya lägenheten. Vi har bastat och badat i poolen på taket allldeles nyss och nu blir det lite vin och jordgubbar på hotellrummet innan det är dags att sova. Längtar till hotellfrukosten imorgon!

Puss o godnatt♥

Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback