Style by Tyra event

Här kommer lite bilder från förra veckan när vi var på Style by Tyras event:

Jättefina modeller med smycken från Style by Tyra och kläder från Kim Hagelind

Makeup och hår hade duktiga Linda gjort

Man ville ha alla smycken som fanns där

Bland annat dessa fina armband

Och den här fina ringen

Jag köpte ett halsband för endast 50 kronor

Jättegod mat från Hemma hos Kaj

Jag och Tyra

En väldigt trevlig kväll där man kunde titta på alla fina smycken, shoppa lite, designa egna smycken, äta och dricka gott. Sen gjorde vi även en intervju med Tyra till nästa nummer av Modeflickan som kommer snart. Håll ut tills dess!

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Åå spännande, jag var där!

2010-11-06 @ 17:27:31
URL: http://annelieberg.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback