Pure Goodiebag








Bilder lånade av Jenny
Här är allt som låg i goodiebagen jag fick i fredags på Pure Green Vodkas 1-årsjubileum:

Hårprodukter från Sasha Juan - inpackning och Toni&Guy - proteinspray. Samt fullsize hudvård från Gilda - ögoncreme, Korres - ansikts och ögonserum, Dr.Hauschka - bodyoil, Garnier - ögonroller, Bulldog - ansiktscreme för män, Rapsodine - ansiktscreme och ansiktsmask och Stockholmsgruppen Cosmetics - Caroline Winbergs ansiktsmask. Andra som bidrog med produkter var Depend - lösnaglar och miljövänlig nagellacksborttagningsmedel, Vitaminwell - reload, Läkerol - nya revolutionerande tuggummin och halstabletter för fräsch andedräkt, Vitalis - en månadsförbrukning av olika hälskokosttillskott, Njie - AloeVeradryck och Kahls - farligt goda chokladpraliner. Testers från Acquizhen, Dr. Hauschka, Dsqared mfl. Kung Markatta sponsrade med ekologiska mandlar till alla goodiebags, plus 400 påsar som vi serverade som snacks på festen. Några presentkort: Korres - 20 % rabatt, dbrand - 50 % rabatt ett köptillfälle, Linda Vista - 50 % rabatt på valfri behandling, film2home - en gratis film, Sasha Juan - valfri produkt och Balance - fri träning i 10 dagar och Stockholmsgruppen Cosmetics - ett travelkit.

Text lånad av Fredrika som fixade hela kvällen:) Tack!

Kommentarer
Postat av: Stylemind

Ooooh fina bilder!!:) du när får jag min sjal?!! Vill ha den typ i morrn.. Puss

2010-11-29 @ 00:14:25

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback