New dress




Köpte en ny klänning igår och så här ser den ut. Ska ha den ikväll på Finest Girls Night Out. Kände att jag ville ha något nytt, (fast jag har redan tusen svarta klänningar, jag vet Jenny...). Men jag kom på att jag inte har några skor att ha till. Har bara kilklackar och det passar nog bäst med ett par enkla pumps, så jag måste köpa det efter jobbet tror jag. Din Sko eller H&M läre ju ha några som är relativt billiga.
Jobbigt bara att man inte kan gå i pumps utomhus direkt, det är ju svinhalt. Man får väl lägga dom i väskan och köra uggs och sen byta om när man kommer fram.

Hur gör ni om ni ska på fest och det är ishalka ute?:)

Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback