My new nails


Så här såg det ut i onsdags när duktiga Noomi fixade mina hemska naglar

Vilken lyx med en egen nagelterapeut hemma:)

Snart färdig

Före (världens fulaste naglar)

Efter (mycket fräschare)
Är så sjukt nöjd nu, det var verlkligen värt varenda krona. Jag som har så svårt att sluta bita på naglarna, borde ha gjort detta för länge sedan. Nu slipper jag iaf gömma fingrarna för folk så dom inte ska se vilka hemska naglar jag har. Nästa gång vi fyller på kommer det bli ännu bättre för då har mina egna naglar växt ut till normal längd. Tack Noomi!

Om du bor i Stockholm och vill få dina naglar fixade så kan du maila Noomi på:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Tror också att det blir bättre nästa gång då dina vuxit upp mer.. Nu var de ju så korta att man liksom såg hela fingertoppen. A du fattar :)



Men sjukt snyggt nu ändå ju :) Bra beslut Jessica.

Kram!

2010-11-20 @ 23:49:07
URL: http://lalizita.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback