My look




Poncho/Bikbok, Skinnjacka/Jofama, Halsduk/Bikbok, Leggings/H&M, Skor/Din Sko.
Nu ska jag iväg till jobbet, ni får se "dagens outfit" fast dagen efter nuförtiden. Hoppas det är okej. Hinner ju inte blogga så mycket när jag är på jobbet men nu när man kan ha tidsinställda inlägg på blogg.se så kanske det blir bättre. Ska ha möte med Modeflickan ikväll efter jobbet och sen blir det kanske stand up med Marlene och Matilda. Längtar till fredag för då åker jag och Marlene till Oslo och hälsar på min älskade Linda som bor där:)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var online så trodde inte du kunde sova eller nåt:) sorry

2010-11-02 @ 12:50:47
URL: http://Karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback