Islandshästar

Gud jag är helt slut i hela kroppen! Jag och Jenny har varit i Järna hela dagen och ridit på islandshästar. Så himla härligt och mysigt och det var jättefint väder dessutom. Först red vi lite på en grusväg i skogen sen på ridbanan lite, det gick bra, bättre än förra gången jag var där. Jag travade och töltade lite utan att det blev galopp, då går det för fort tycker jag så det ville jag inte.
Nu känns det skönt att ha duschat bort all hästlukt, ska snart ner och handla lite till min tjej-/tacoskväll ikväl. Får besök av två efterlängtade vänner som jag inte har träffat på jätte länge!


Söta Stjerna som jag har red på:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge fan i min häst!!!!!!!!!!!!!(=

2010-03-26 @ 21:42:53
Postat av: delinda

åh en sån söt =) låter mysigt

2010-03-26 @ 22:21:43
URL: http://www.delinda.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback