Answers




Fika soon?
Svar: Självklart! Säg bara time and place så kommer jag=)

Din bästa mat?
Svar: Gud va svårt! Jag älskar det mesta! Bland annat allt som har med köttfärs att göra; biffar, lasagne, tacos, köttfärssås, köttbullar.... you name it!

Vilken mat är du bäst på att laga själv?
Svar: Jag tror att det är marinerad laxfilé med pressas potatis och romsås. Eller pasta carbonara.

Vilka trender kommer du själv att satsa på i vår?
Svar: Jag brukar inte följa någon speciell trend, snarare att jag satsar på vissa plagg som känns "trendiga". I vår kommer jag att satsa på en snygg skinnjacka, en blommig klänning och ett par heta jeansshorts.

Hur ser ditt liv ut om 10 år? Vart bor du, vad gör du, hur mår du? BESKRIV INGÅENDE!
Svar: Mitt liv om 10 år? Oj så långt har jag inte tänkt, eller jo det har jag väl kanske lite. Jag tror och hoppas att jag har två eller tre fina barn, jobbar som moderedaktör eller som butikschef för en stor klädbutik, samtidigt som jag tillbringar minst 3 månader om året i Thailand i vårat "sommarhus". Jag är gift sedan 5 år tillbaka med min älskling, och vi bor i ett fint hus utanför Stockholm. Sen har jag en stooor walk-in closet också och är lycklig med mitt liv!!

Aldrig mera blogga eller aldrig mer kunna ringa från din telefon? (öööh konstig fråga)
Svar: Oj, det var svårt! Känns som pest eller kolera, måste bli att aldrig ringa från min telefon, jag får väl låna någon annans så länge=) Att aldrig blogga mer går ju inte!

Vaniljhjärta eller Trocadero? (HAHA)
Svar: Helst både och! Men om jag måste välja så blir det TROCADERO!

Älsklingsfärger?
Svar: Svart är min absoluta älsklingsfärg när det gäller kläder och skor, men lila är min favorit färg innerst inne:)

Det bästa som har hänt dig?
Svar: När jag skulle se Daniel Merriweather spela på Ljunggrens i maj förra året och råkade träffa min baby och kärlek uppstod♥

Ett plagg du aldrig skulle kunna sätta på dig?
Svar: Det finns en hel del saker, tex chinos, korta magtröjor, jeans med hög midja, båthalsade toppar, långkjol, beige trenchcoat, baggy jeans,  converse skor och diadem.

Vilka bloggar läser du?
Svar: Väldigt många, tex Jenny, Karin O, Karin B, Esmeralda, Klingen, Emsedge, Vanillascented, Colorelle, Citty, Julia, Therese och många, många mer....

Favoritfärg & favorit blogg?
Svar: Lila och ? Jag har ingen som är absoluta favoriten. Finns så många jag gillar lika mycket, (se ovan).

Hur många bultar finns det i Ölandsbron?
Svar: Enligt Nile City gänget så ska det finnas 7 428 954 st bultar i Ölandsbron, men enligt Vägverket så finns det inga exakta uppgifter på detta, kanske runt 20 000 st. Svår fråga:)

Favoritmusik, som mindre och nu? :)
Svar: När jag var liten lyssnade jag mycket på Whitney Houston, Ace of Base, Celine Dion, Arvingarna mm. Nu lyssnar jag på lite olika beronde på vilket humör jag är på. Jag gillar Sophie Zelmani, John Mayer, Paulo Nutini, Ray Lamontagne, gamla goda hits (typ 60-70 & 80-tal) och RnB hits ( typ Beyoncé, Rihanna, Darin mm). Jag gillar nästan allt!

Du som inte kommer från Stockholm - vad tycker du det bästa är med att bo här nu? :) Skulle du kunna tänka dig att bo här föralltid?
Svar: Det bästa är att man inte känner alla, som det är i en småstad där "alla känner alla", jag hatar det. Jag vill känna mig som en i mängden och kunna vara som jag vill, klä mig som jag vill utan att folk "kollar snett" som jag uppfattar att folk gör i mindre städer. I en stor stad är folk oftast mer öppna och sociala tycker jag och det gillar jag. Sen tycker jag att Stockholm är bra för det finns alla möjligheter där med utbildning och jobb och nöjen, sen är det även nära hem till Hudiksvall där min familj bor och det känns också bra. Jag älskar Stockholm helt enkelt och jag kommer troligtvis att bo här hela livet.

Är du hel svensk? du ser lite exotisk ut hehe.
Svar: Japp, jag är HELT svensk:) Har fått höra att jag ser lite utländsk ut flera gånger, men det tar jag bara som en komplimang:)

Nu är det slalomåkning som gäller för min del, hoppas ni får en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, vad mycket fina plagg du inte skulle ta på dig. Det var jag inte beredd på, roligt att få veta något nytt! :)

Det där med bultarna i ölandsbron, rä inte det en kuggfråga. Eller det kanske är en annan bro som det inte finns några i? :)



Hopaps du får en fin fredag och att solen skiner på dig med :) Kram!

2010-03-12 @ 11:34:54
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback