White Christmas







Jag fryser på jobbet, jag fryser hemma, jag fryser när jag ska somna, jag fryser när jag vaknar, jag fryser på t-banan, jag fryser hela tiden. Varför bor man i detta kalla land? Snart åker jag till Bangladesh och flyttar on hos Karin. Hehe!

En sak är säker i allafall. Om det fortsätter så här så får vi en vit jul i år och det är väl det enda jag kan komma på som är positivt med den här kylan och all snö.

Har haft en supermysig kväll med Matilda, vi var på förhandsvisning av den nya filmen Svinalängorna. Väldigt tragisk men bra film för att vara svensk.

Puss o gonatt♥

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Åh, ja hade också velat se den filmen men jag jobbade och kunde aldrig gå o hämta ut biljetter.. typiskt!



Sv. Klart vi ska hålla kontakten och att jag säger till om ja kommer till Sthlm! Tänk vad bloggandet är bra ändå.. Hade ju aldrig träffat dig annars! :)



KRAM

2010-12-02 @ 21:01:38
URL: http://lalizita.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback