Vill du gå på bloggmingel?




Vill du gå på Modeflickans vintermingel nu på Lördag? Jag lottar ut 2 platser här på bloggen, alltså till en person som får ta med sig en kompis till denna härliga kväll. Du måste fyllt 18 år för att komma :)
Och det är alltså NU på Lördag här i Stockholm mellan kl 19-22.


Gör så här för att tävla om 2 platser:

Skriv en kommentar i detta inlägg om varför du skulle vilja komma. Om du har en blogg får du gärna tipsa om tävlingen (låna bilden på inbjudan om du vill) men det är inget måste. Kom ihåg att fylla i din mailadress.



Snabba ryck, tävlingen avslutas onsdag 15/12 kl 23.59 då jag väljer en vinnare bland kommentarerna.


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Åh jag skulle verkligen vilja bli bjuden för att kunna ta med min fina vän Ida (http://idasvedlundstahl.blogg.se), vars hus brann ner den 2:a december. Hon behöver all pepp & allt roligt man kan få för att få tankarna på något annat. Hon är själv inbiten i bloggvärlden (framförallt mode) och skulle verkligen tycka att detta skulle varit något fantastiskt att gå på ! Hon är verkligen en underbar vän som förtjänar detta - därför hoppas jag att jag vinner så jag kan dra med mig henne på en helkväll med massvis av pepp med underbara bloggare! Vi är 21 & 26 så åldern har vi inne också ;) Kram

2010-12-13 @ 21:48:26
URL: http://desslikes.com
Postat av: Zina

Jag skulle vilja ta med mig min vän och se till att ha en väldigt rolig kväll med annat på tankarna än skola och arbete. Vi lever ett ganska hektiskt studentliv och har nästan ingen kvalitetstid tillsammans så det vore kul. Vi är bägge 19 år gamla. :)

2010-12-14 @ 05:56:39
URL: http://zinaaa.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Jag blev osäker om jag skrev min mailadress, men nu har du den iallafall :)

2010-12-14 @ 11:15:43
URL: http://desslikes.com
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Hej Jessica! Vilket tjat det blev på mig nudå men pratade nyss med min vän Ida och hon hade ju visst redan blivit bjuden - underbart kul att höra, för hon är verkligen super glad för det ;D Men jag skulle tycka att det var VÄLDIGT kul om jag också fick följa med iallafall! Därför vill jag vinna biljetten/biljetterna, att ragga med en till kompis till oss skulle nog inte heller vara något problem ;) Kram!

2010-12-14 @ 21:21:27
URL: http://desslikes.com
Postat av: Paola

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna så att jag kan ta med min kompis som är på besök här i stockholm över helgen. Hon kommer från en liten stad uppe i norrland. Då jag vet att hon följer många stockholmsbaserade bloggar tror jag att hon skulle tycka det var grymt roligt att få gå på nåt sånt här. Kramar Paola

2010-12-14 @ 21:21:30
Postat av: Anjaaa

Hej!!! Åh har tävlat på styleminds blogg också, men hon har inte skrivit ut nån vinnare... Tänkte därför att ja kunde tävla hos dej me, för biljetterna vill jag Verkligen vinna:D



Jag kan kort och gott berätta att jag är en tvättäkta bloggtjej som älskar att blogga och lägger ner mycket tid på det nästan varje dag:)



Min pojkvän bor i en annan stad och därför har helgerna gått åt till att pendla fram och tillbaka till honom. På grund av detta har jag inte fått komma ut på fest på flera månader:/



Just på lördag kommer min pojkvän åka hem till Göteborg igen :( men är det är Nåt som kan muntra upp mej och få mig på Party humör igen så är det väl ett sånthär glittrigt bloggmingel!!



Skulle va super om jag vann denna tävling, har inte heller fått träffa så många likasinnade (när det gäller bloggintresset) så bara det skulle va häftigt :)



Självklart skriver jag ett inlägg om det i min blogg också :)



kram Anja

2010-12-15 @ 08:01:25
URL: http://almeida.blogg.se/
Postat av: Amira

Stressa och skynda att handla och hinna,

tänk om man kunde en tävling få vinna!

Med mingel och fint sällskap,

skulle denna kväll göra galenskap!



Att få vinna den här tävlingen skulle göra susen och uppskattas till tusen.



2010-12-15 @ 11:50:36
URL: http://amoora.devote.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback