This is me today




Pälsjacka/H&M, Halsduk/Cubus, Leggings/Bikbok, Väska/H&M, Skor/Second hand.


Nu har jag och Jenny precis varit och fixat lite småsaker inför festen på lördag. Det är mycket nu. Var på Berns igår och fick se Luciatåg och fick en tidig julklapp (en dildo). Sen ikväll ska jag fixa Jennys hår och jobba med Modeflickan hela natten. Imorgon jobbar jag till sju sen är det julmingel på Café Opera. Sen på torsdag ska jag fixa naglarna och förbereda för festen hemma hos Jenny. Fredag ska jag klippa mig och färga håret och sen på kvällen blir det till att packa goodiebags hela natten. Fullt ös medvetslös!

När ska jag hinna köpa julklappar egentligen? och när ska jag hinna packa dom? (tur att jag har Jenny till hjälp som älskar sånt).

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Fullt upp för dig! Fast mycket roliga grejer också ju, då går det lättare med ett fullproppat schema :)



Jättetungt det här med branden, men har ju något roligt att se fram mot på lördag som får vardagen att kännas lite lättare! Skulle jättegärna ta med mig en vän om det verkligen är okej, måste bara kolla så att hon kan också :) Kanske kan återkomma senare idag om det funkar?



Gillar din goa rosa halsduk, ser supermysig ut!

Kram!

2010-12-15 @ 06:00:45
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Du var så fin i rosa halsduk! Japp tur du har mig.. paketinslagarn. När ska ja göra de då hade du tänkt? måndag kväll kanske... när stormen har lagt sig hehe.



Puss

2010-12-15 @ 09:46:02
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är så fin jessica!

2010-12-15 @ 18:47:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback