Nyårsmake på Mikas



















Här är lite bilder från igår när jag var på Mikas Make up Academy. Jag och flera andra bloggtjejer skulle bli nyårsminkade och 3tjejer.se var på plats och filmade alltihop. Den 27:e  december kommer filmen att läggas upp på deras hemsida. Jag fick en jättefin sotad look av söta Lisa som går på Mikas make up Academy. Först la hon en brun cremeskugga över nästan hela ögonlocket och suddade ut det jättemycket, sen fick jag lite orangeaktigt rouge på kinderna och ett underbart läppstift från M.A.C.

Nu är det dags att sova så jag får min skönhetssömn innan eventet imorgon!

Puss o godnatt♥

Kommentarer
Postat av: amira

Heeej!

Tack så mycket jag är verkligen överlycklig. Ber om ursäkt för att jag inte har kunnat svara tidigare idag,jag har jobbat natt.

Jag är 21 år gammal och bor i uppsala och min kompis som jag ska ta med mig är också 21 år och heter Sara och bor i uppsala. Jag ser fram emot att komma och om du vill veta något mer så är det bara att skriva till mig på bloggen så svarar jag.Vet dock inte hur jag ska gå tillväga när jag kommer dit om jag bara ska säga mitt namn eller så? puss och tack för att du valde mig Jessica!.

2010-12-18 @ 00:52:58
URL: http://amoora.devote.se
Postat av: Junitjej

Snygg sminkning!

2010-12-18 @ 19:00:15
URL: http://junitjejen.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback