Goodiebagen


Rosa påsar och silkespapper från Kasse.nu


Så här maxad var Modeflickans goodiebag i lördags! Nu kommer en presentation av hela innehållet (och det är fritt fram att låna bilderna om ni vill) :


Ansiktscreme från Vichy/Loreal, Armband från Tokyo Jane, Shimmersmink från Make Up Store, Ring (vissa fick halsband) från Friis & Company.


Läppcerat från Rosenserien, Reseförpackningar med Schampo och Balsam från Stockholmsgruppen Cosmetics och Ansiktsserum från Dermoshop.


Ögonskugga från Viva la Diva, Örhängen från Kitsch.se och ögonskugga från Gniztra.com.


Nagellack från Depend, Nagellack och Mascara från Lumene samt Makeup från Oriflame.


Dryck från Aloeveradrycken, Hårspray från Goldwell, Vibrator från Dr.Love, Sparkle Explosion från Urban by Björn Axen, Hårinpackning från Gliss, Protein Spray från Toni & Guy.


Rabatter och erbjudanden från: Stylestore.se, Hyrfilm från Headweb, Gratis träning från Stylestore, Kondomkungen, Dr.Love, Lovebox, 100 kr hos Fuji direkt, Presentkort på 200 kr från D.Brand.


Tidningskungen, Depend, Friis&Co, Almanacka från Rapunzel of sweden, Rabattkod från size8.se.


Tidning från Make Up Store och Veckorevyn från Tidningskungen.se.


Vårt fina brev som vi la ner i alla goodiebags :)  www.modeflickan.se


Värdet på varje Goodiebag ligger runt 2700 kr vilket känns väldigt roligt!

STORT TACK till alla generösa sponsorer som gjorde vår kväll!

Kommentarer
Postat av: delinda

en riktigt nice goodie bag =)

2010-12-20 @ 22:18:10
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Elvira Lagerström

Åh, innehållet är ju helnice! Det fixade ni bra!

2010-12-20 @ 22:23:32
URL: http://baraelvira.devote.se
Postat av: Anonym

Ja drar dit vid 14 strax efter när jag slutar!!! Hämtade du flaskorna lr hur många va kvar? :)

2010-12-21 @ 00:09:01
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilket trevligt innehåll. :-)

2010-12-21 @ 08:55:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, snubblade på detta inlägget av en slump. Vinna en goodiebag, det vore något :) sitter här helt själv medans alla är med sina familjer och spelar bingolotto och har uppesittarkväll.... Skulle bli jätteglad om jag fick en goodiebag, då vet jag att det fanns iaf någon som tänkte på mig där ute :) tack på förhand :)



kram Melly :)

2010-12-23 @ 20:11:11
URL: http://melitajevric.blogg.se/
Postat av: Bex

Oj, är verkligen glad att jag är med i tävlingen om att vinna en sådan här goodiebag ! Håller fortfarande tummarna för vinsten så hårt att tummarna börjar värka, men det är det värt ;)

2010-12-23 @ 23:28:20
URL: http://bexiiee.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gör ett försök här oxå så att min kommentar verkligen syns... Hej, Förmodligen sitter de flesta av er med er familj nu. Ni kanske förbereder er inför julmaten, sminkar er inför alla julfotografier...



Det gör inte jag... Jag sitter ensam hemma. Framför datorn.

Jag vill inte vara ensam hemma.. Jag vill vara med min familj 65 mil bort. Jag vill träffa mina syskon barn och krama min mamma som jag inte sett på nästan ett år. Jag vill ha snökrig med min lillebror och prata om livet med farmor.



Tyvärr går inte det i år.. Och min sambo jobbar ändå fram till i morgon bitti... Såå ingen julskinka ingen dopp i grytan. ingen Kalle Anka vid tre eller någonting liknande heller... Bara jävligt ensam. Extra ensamt varje gå+ng jag hör att grannarnas ringklocka plingar... Jag vill oxå ha besök.. Vännerna är ju med sina familjer så det passar inte riktigt heller... :( Sååå skulle jag vinna godiebagen så skulle jag verkligen må så mycket bättre... Kunna ta hand om sig själv och i stället för ensamhet känna lite lycka över julhelgen.. :(

2010-12-24 @ 10:03:54
Postat av: mandis

god jul! :)

2010-12-24 @ 12:08:21
URL: http://maandiiiss.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag skulle vilja vinna denna goodiebag för att jag alltid är så snål när det gäller "ta-hand-om-mig" produkter. Jag behöver egentligen ta hand om mig bättre, lägga mer pengar på det jag tycker om. Jag tänker att jag ska köpa så mycket bra produker men när jag väl kommer till affären tycker det är onödiga pengar. Om jag vinner denna goodiebag skulle jag ta hand om mig själv mer och skulle må mycket bättre nu till våren när allt plugg drar igång igen. Kan jag frammkalla bilder som påminner mig om hur roligt jag har det när jag inte pluggar.

2010-12-25 @ 13:24:45
URL: http://meliasson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!

Ja, det skulle vara jätteroligt att vinna en goodiebag. Har alldrig vunnit eller fått en goodiebag förut. men det är är inte en så där snyft kommentar, att niu ska tycka synd om mig för att jag aldrig fått någon men det skulle vara mycket roligt och uppskattat om jag fick en.

kram

2010-12-25 @ 15:42:53
Postat av: Annamaria

Det här räddade min dag! (hoppas jag)

Min bästa vän Ellen har köpt en resa till Paris till sig och sin flickvän. (i vår skulle de åkt.)

Där hon högst upp i Eiffeltornet tänkt fria till henne! Men för ca en vecka sedan så tar detta förhållande slut och jag har aldrig någonsin sett Ellen såhär förstörd. Vet inte vad jag ska ta mig till.. Man vill ju alltid göra något och det tär verkligen på en att hon mår som hon gör...

Jag är ingen miljonär? Jag kan inte köpa massa saker till henne så jag hoppas att jag vinner goodiebagen. För jag är säker på att en sån sak som att jag skulle ge bort bagen skulle göra henne enormt glad. och för mig att få se henne glad skulle göra mig minst lika glad!

Kram och ha en fortsatt god jul :-)

2010-12-26 @ 15:22:45
URL: http://mjaoo.webblogg.se/
Postat av: annamaria

2010-12-26 @ 15:26:33
Postat av: Margit Nilsson

Sitter här 23:15 den 26 dec. Hamnade här av en slump, vad trevligt tänkte jag, en goodiebag!! Precis vad jag behöver, nä vaddå...Margit!! du är 58 år!! Ja, det är väl då man behöver en goodiebag. Mina barn tycker att jag är en naturlig skönhet,(naturligtvis, dom kan inte säja annat) men man behöver en egen uppmuntran också,då är goodiebags bra!! Så jag önskar mej själv lycka till

2010-12-26 @ 23:19:27
Postat av: Hand Me Down

Jag säljer kläder från Acne, Rodebjer, och BACK. Även utvald secondhand och vintage. ta en titt!

2011-01-11 @ 20:37:48
URL: http://handmedownbloppis.blogspot.com/
Postat av: Hand Me Down

Jag säljer kläder från Acne, Rodebjer, och BACK. Även utvald secondhand och vintage. ta en titt!

2011-01-11 @ 21:28:17
URL: http://handmedownbloppis.blogspot.com/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback