Backstage med Modeflickan

Lite bilder från gårdagens photoshoot:

Pepparkakor och glögg (ett måste på 3:e advent)

Snygga skor

Makeup artist: Andrea Engström

Fina smycken

Fotograf: Hannah Hedin

Hår: Jag Modell: My Blomqvist

Vi hade supermysigt igår på plåtningen, med adventsfika och allt. Synd att Jenny var sjuk bara så hon inte kunde följa med. My var otroligt duktig och det kommer bli grymma bilder sen! Jag tog även en ny profilbild på mig själv som ni kan se i vänsterspalten. Blev så himla nöjd!

Puss♥

modeflickan.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni verkar ha det) Och fint hår tjejen har..

men ååå pepparkakor i all ära, de har jag inget sug efter men saknar MÖRK choklad såååå! haha älskar ju det, här smakar chokalden blask, inte ens som ljus choklad hemma.. hittade en importerad kaka en gång men den kostade 60 spänn:p

puss

2010-12-14 @ 14:40:37
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback