Vogue Paris


Vogue, Paris, May.
Nu har jag och Jenny våran första föreläsning i delkurs 5 (sista kursen) i vetenskapligt skrivande. Nu ska vi lära oss att skriva en hel del, och det känns helt sjukt att vi snart är klara med hela kursen. Tiden har gått så fort sen vi började i höstas.

My week:

Måndag: Skola kl 10-12, till tandläkarn kl 15.00 (har inte varit där på 2.5 år).
Tisdag: Träna, plugga till seminarium.
Onsdag: Seminarium kl 13-15.
Torsdag: Skola kl 10-12.
Fredag: Träna, ögonfransuppböjning Corinne & Friends kl 15.00.
Lördag: Idégenerering till Modeflickan, Finest Tjejmingel på Café Opera.
Söndag: Träna, plugga, städa, tvätta.

Kommentarer
Postat av: Karin

jaa vad mysigt sol också ju:)

men gumman om du frågar sådant snälla sms:a istället för jag kollar inte kommenterarenra hela tiden och som i helgen kollade jag bara nån enstaka gånger per dag och nu ska jag liksom precis iväg på ett möte, så är inte alls säkert att jag ser det annars:)

men vi ses en stund efter tolv då?:)

puss!

2010-04-19 @ 10:40:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: karin



Nu har jag en tävling på bloggen, du kan vinna fina smycken! Spana in :)

2010-04-19 @ 13:06:48
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vad snillt!!! Love you! Hva er det vi skal plugge klart til seminariet på onsdag?

Beror litt på hvilket tog jeg hinner, men enten så er jeg fremme kl. 14 eller kl. 20. Smser deg i morgen når jeg er på vei jeg! Kram

2010-04-19 @ 13:55:45
URL: http://natalieology.net

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback