Today I´m wearing this






Jacka: Sisters, Sjal: Pieces, Tröja: H&M, Leggings: Gina Tricot, Väska: H&M, Skor: Din Sko, Ring: "Today I'm wearing this" by Avanna
Äntligen är tentan avklarad och nästa och den sista delkursen av fem börjar på måndag. Den handlar om vetenskapligt skrivande så jag antar att jag får vässa pennan ordentligt. Måste även fixa lite böcker innan kursen startar. Det enda jobbiga just nu är att jag inte fick godkänt på förra tentan som var för ca 4 veckor sedan, och nu måste jag plugga till omtenta, så jävla tråkigt. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet, min enda tröst är att det verkar vara sjukt många i klassen som också måste göra om det, svåraste tentan i världshistorien typ.

Nu ska jag iaf njuta av solen på balkongen och göra goda smoothies tills Malin och Maxian kommer hit, jag ska nämligen klippa Maxian lite (han är bara 1 år men långhårig iaf). Jag hoppas det kommer gå bra så han inte börjar skrika eller nåt.



Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Nu har jag tävling på bloggen :)

passar på nu när jag får lite mera besökare!!



Du kan blogga min tävling sen om du vill :)



Vi har ställt köksbordet längre ut som en köks-ö tyå så nu har jag en hel stor ljus outfitvägg :)



NU ska jag åka å jobba!!! KRAM

2010-04-14 @ 14:14:45
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Nej, vad coolt har hon gjort ringar också! Snyggt.

2010-04-14 @ 17:59:54
URL: http://beatas.se
Postat av: LaLizita

Nej vad surt med en omtenta.. :( Hoppas det gick bättre på dagens tenta iaf!



Du missar inte True Blood nu va! :)



Kram o Godnatt

2010-04-14 @ 22:02:59
URL: http://lalizita.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback