My party outfit




Klänning från Topshop (Jennys), strumpisar från Bikbok, skor från Din Sko och smycken från Glitter, Lindex och H&M.
Nu har lillasyster åkt hem och jag ska snart äta en kladdkakemuffins som hon bakade åt mig. Jag gjorde även världens godaste frasvåfflor till oss idag som vi hade grädde och hallonsylt till. Känns bra att jag kan laga mat även fast pojkvännen inte är hemma, annars är det oftast han som står för matlagningen.

Vad tycker ni förresten om min nya header? Är det en keeper?:)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Va fin du va i den! Du borde också köpa något blommigt, du är superfin i det! Jag gillar headen! Puss!!!

2010-04-25 @ 21:12:40
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; men hördedu snyggis, SKA DU SÄGA!

2010-04-25 @ 21:18:02
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Jessica

Tack Mallan=) jag har röstat på Maxian oxå på viföräldrar=) pusss

2010-04-25 @ 21:55:01
Postat av: LaLizita

Åh kladdkakemuffins lät förbannat gott med en kaffe till :D



Sv: Haha, det där booty callet var nice men kunde nog vart lite bättre! ;))

Mysigt att syster vart där! Jobbigt när dem åker, jag känner likadant när mina kommer hit som bor på Öland/Kalmar.. Hoppas ni ses snart igen då! :)



Kram o Godnatt!

Ps. Behåll nya headern! ;)

2010-04-25 @ 22:33:56
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: E.

Nä den sög, haha! Ja men gör så! Kul att se dig i går.

2010-04-25 @ 23:16:36
URL: http://petite.nu

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback