My birthdaydinner

Det var en superbra födelsedag igår:
Jag fick massa fina presenter och blommor

Jag hade massa god mat och trevligt sällskap

Alla bara vräkte i sig av de goda smårätterna

Påskägg fick jag också:)

Jag har ingen bra outfitbild men jag hade en svart fodralkläning med "blomblad" på, påskrosa naglar och strumpisar med hjärtan på.

Tack till min älskling för en underbar födelsedag!

TACK till alla söta som gratulerade mig igår, både på bloggen och på facebook, har aldrig fått så många grattis förut:) Tack för de fina presenterna och de fina blommorna jag fick igår också

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINA bILDER:) självklart får du det..



ska länka ditt det här inlägget också...



åå skulle ju åka nyss men nää då var dom inte klara än haha så tjatigt att vänta.. så nu hänger jag vid datorn lite till:p



puss

2010-04-01 @ 13:48:18
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linnea

Åh vad gott och mysigt allt såg ut! Grattis i efterskott:)

2010-04-02 @ 12:20:31
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback