Goodiebag x2


Bild lånad av sötnosen Emma
Så här mycket härliga prylar har jag alltså fått på Finest Tjejmingel inom loppet av två veckor. Jag får knappt in nå mer produkter i skåpen så det vore kanske bra om jag hade en tävling snart;)

Så här har min dag sett ut:
-
Pluggat hela dan och solat på balkongen samtidigt.
- Jeansshortsen åkte på för första gången i år och det kändes som sommar! (Fast folk kollade snett på mig när jag gick till affären barbent när alla andra hade jackor och byxor på sig).
- Ätit en Nacho Deluxe tacotallrik till lunch.
- Handlat blomjord, tre smultronplantor och två lila småplantor (vet inte vad de heter)
- Vaxat benen med mina nya wax stripes från Weet, funkade bättre än förväntat.
- Ätit två kladdkakemuffins som lillasyster Julia bakade när hon var här.
- Lyssnat på Ray Lamontagne hela dagen.

Nu ska jag göra middag till min baby som antagligen är helt utsvulten efter sin kickboxning.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, du är minsann en liten housewife! ;) gulligt

Jag hade INTE tackat nej till alla dem prylarna!

2010-04-27 @ 21:13:42
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som en himla fin dag! Här sken solen fram til lunch, men sen blev det rätt molnigt och framför allt blåsigt, brr!

Jag bor i ett hus med stor trädgård, så det är en del att fixa med :) Men roligt när man får det fint! Och så är det skönt att hålla på ute när det är vår också :)

Kram

2010-04-27 @ 21:28:52
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: E.

Haha, ja men det är lika fint det.



PUSS!

2010-04-27 @ 21:39:23
URL: http://petite.nu
Postat av: Karin

LYCKA TILL på omtentan idag:)

puss

2010-04-28 @ 10:25:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Hannah

Hej hej, jag undrar om du rakar/vaxar dina lår eller om du låter de vara?

Kram<3

2010-04-28 @ 20:10:02
Postat av: Jessica

På sommaren vaxar jag alltid hela benen=)

2010-04-29 @ 00:14:49

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback