@ Café Opera

Här kommer lite bilder från gårdagens fest:

Jag och mina nya stora örhängen:)

Klara, Natalie och jag

Gynning var hetast av alla:)

Natalie och jag

Jag, Klara och Natalie

Hoffmaestro spelade och de var grymma som f-n!

Jag ångrade mig, Danny var hetast! (jag vet att jag ser sjukt svettig ut men det var tropisk värme där inne)

Sen tog Danny ett kort på mig och jag blev lite röd om kinderna:)
Jag hade en grymt rolig kväll igår på Minoutfits Sommarfest med Klara och Natalie. Synd bara att det var så sjukt varmt där inne pga av allt folk så man svettades som en gris vilket ni säkert kan se på alla bilder. Det bästa med kvällen var livebanden som spelade, först "The Years" (tror att dom hette så), men det var iaf Elin Klings heta pojkvän som sjöng! Sen senare på kvällen uppträdde Hofmaestro och dom gillar jag som fan! Det roligaste på kvällen, förutom att jag och Klara och Natalie dansade järnet, var att jag fick en bild på Danny, han är ju så söt!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ha ha! Ja, Gynning är het! Danny är söt som socker! Men du är bäst baby!! Hoppas vi kan ses snart! Jag har jobbat denna vecka... :-/ Puss!

2010-04-30 @ 16:53:46
Postat av: Anonym

hehe va söööta bilder och Danny och allt:D

tack för idag finis:)

pusspuss

2010-04-30 @ 17:34:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: LaLizita

Vilken härlig kväll!! :) Håller med om att Gynning är hetast av alla!!! Danny kommer på en andra plats :) Blir det fest ikväll igen? Och imorgon?? För mig blir det lugnt ikväll men PARTY imon :)



Ha det så bra!

2010-04-30 @ 18:22:04
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: FRIDA

åh så roligt det verkar ha vart där:)

2010-05-04 @ 16:42:22
URL: http://specielt.devote.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback