We are here


Har ar varan utsikt fran rummet:


Antligen ar vi framme i El Gouna, Egypten. Varat underbara hotellrum ar sjukt stort med jattestor terass dessutom och allting ar jattefint. Fick aven en valkomstdrick plus fruktkorg nar vi kom:)
Det tog ca fem timmar att flyga hit, sen pa flygplatsen tog det drygt en timme bara att komma igenom tullen. Men nu ar allting underbart, vi har atit god mat och haft det bra hela kvallen. Ska lagga oss att sova snart for bada ar enormt trotta efter flygresan. Anledningen till att jag inte bloggar fran min egen dator och inte kan skriva svenska bokstaver ar for att det var javligt dyrt att ha internet pa rummet sa det fick bli en nodlosning. Jag maste ju blogga lite iaf:)

Puss pa er alla dar hemma! I miss you♥

Kommentarer
Postat av: marlene

ååhh vad vackert, LYX. de enda som är bra med att du är borta är att jag äger din garderob:) puss ha de gött ps ska ah rave fest här och 30 pers bor i ditt rum hahaha ds

2009-11-01 @ 22:33:21
Postat av: mamma

miss you too... ha det gott nu!!!Puss<3

2009-11-01 @ 22:33:58
Postat av: STYLEMIND

HAHAHHAHAHAHA mallis är så knäpp :)



Synd att du inte kan blogga från din, men men det är inte hela världen. Nu är jag iaf back in sthlm och ska snart åka in till skolan och hämta min tenta!



Sen kolla på dator med johannes, sen får vi se om jag köper nån. PUSS

2009-11-02 @ 10:07:02
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Tora

Gumman! Hoppasni får det underbart ! Är så avis!!



Jag har köpt en egen domän till min nya blogg förresten (jippi!!)

Länkade dig på min blogg också :)



Pusspuss

2009-11-03 @ 01:30:50
URL: http://torajd.com
Postat av: SEX AND THE CITTY

Varför har du flyttat bloggen? :O

2009-11-03 @ 14:48:19
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback