Snart läggdags



Nu har jag varit duktig idag. Först skola, sen simmade jag 50 längder med Marlene och Jenny, och efter det åkte jag till min tremänning Maja för att klippa och färga håret på henne. Det blev väldigt bra måste jag säga och hon blev så nöjd med håret att hon knappt kunde slita sig från spegeln:) Kul att man kan glädja andra. Ett plus i kanten är att jag fick en liten extra slant också, det kan behövas i dessa tider när man lever studentliv. Nu har jag ätit lite pepparkaksdeg till kvällsfika och känner att jag måste hoppa i säng snart om jag ska orka upp imorgon.

Jag ska faktiskt till frisören själv imorgon, och jag längtar! Känner att jag måste få unna mig en klippning innan jul eftersom jag klipper och fixar med alla andras hår hela tiden.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

"Nu har jag ätit lite pepparkaksdeg till kvällsfika" HAHAHA vad kul!



Ja vi ses vid bussen, typ 20 över e jag där



puss

2009-11-25 @ 23:45:41
Postat av: Anonym

oh vad nice att klippa sig:) sorry hade såå mkt på jobbet igår så glömde faktiskt.. å ser lika ut idag haha och jag har SÅ ont i huvudet, kanske inte va smart att dricka alko första gången på en månad på en onsdag.. och jag som haft migrän och menssmärtor hela veckan ändå haha fy massa viktiga möten och grejer idag också... angående ikväll så vet jag inte.. mamma är ju här och vi har sagt att vi äntligen ska föröka ses lite.. får se hur jag känner mig imorgon efter jobbet.. ska iaf upp tidigt på lördagmorgon och gå på stan och kolla på julklappar med mamma och vill inte starta helgen med att må såhär haha.. hörs senare.. för över dina pengar när jag får en stund ledigt:)

puss!

2009-11-26 @ 08:08:01
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback