Lazy sunday



Victoria Secret fashion show
gick av stapeln förra veckan och jag kan inget mer än bara drömma mig bort när jag ser alla färgsprakande kreationer och framförallt alla vackra kvinnor, bland annat Miranda Kerr som är min absoluta favorit modell.

Nu är det dags att sluta drömma och börja plugga istället. Har försökt att ha en någorlunda datorfri helg men nu blir det extra mycker ikväll istället. Har en deadline imorgon kl två på en fyra sidor lång analys om en stumfilm från 1920-talet. Känns sådär kul måste jag säga.
Blir tacos till middag ikväll i alla fall så jag har någonting att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Mohahahah härmapa..

//Hon som alltid ligger steget före :)

2009-11-22 @ 15:51:18
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha det är ju en drink, en gin&tonic närmare bestämt :)



Jodå det är som vanligt med det mesta...



kramar

2009-11-22 @ 16:00:56
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback