God Morgon


Jag och Karin

Kajsa och Delinda

Karin och Citty


Steg upp relativt tidigt idag för att vara mig, kvart i sju ringde min klocka. Först har jag varit på pressfrukost på NK details och träffat massa goda vänner och fått en fin goodiebag (bilder på det kommer). Sen nu är jag på universitetet med Jenny och vi ska få se våran första stumfilm idag. Jag har sett stumfilm förut när jag gick Foto & Film på gymnasiet, men det var ju ett tag sen. Idag är det Mauritz Stillers film "Erotikon" från 1920-talet som vi ska få se. Inget prat, ingen musik, bara tyst. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken:)



Kommentarer
Postat av: Karin O

guuud va fula bilder på mig, värsta finnen i pannan ju SNÄLLA ta bort haha huvudet värker redan som det är:p

2009-11-12 @ 11:41:39
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin O

jatack jag ser ju lika hemsk ut som jag känner mig hahah bläää hahah söndersliten....

2009-11-12 @ 11:54:06
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback