Första advent

Me yesterday

Först gick jag (själv) till Pure där Malin skulle ha sin födelsedagsfest, har aldrig någonsin gått in själv på ett uteställe eller på en fest tidigare men någon gång måste ju vara den första, (väldigt stolt över mig själv). Alla bangade i sista sekunden men det gjorde inte så mycket, jag hade kul ändå:) Träffade några som jag kände där och drack lite bubbel innan jag mötte upp Jimmy och hans polare på O-baren. Sen blev det nattmat på Max så klart!


Nu har jag och Jimmy städat hela hans lägenhet och lyssnat på julmusik hela morgonen, snart ska vi gå och handla lite så vi kan baka pepparkakor och göra lite julmysigt här hemma.
Jag vill gärna tända ett ljus i en adventljusstake med fyra ljus i men han har ingen sådan, så nu måste vi köpa det så jag blir nöjd!


Hoppas alla får en mysig första advent!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jättekul i fredags! Fin du var i din röda klänning!

2009-11-29 @ 20:58:49
URL: http://colorelle.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback