God morgon

Nyvaken just nu med ett glas jordgubbsjuice från Brämhult i handen. Jag vet att mitt hår ser förjävligt ut just nu, men det gör ju det på morgonkvisten oftast och vi ska simma sen ikväll så då blir det tvättning, (jag lovar).
Måste skynda mig att hinna blogga innan baby tar med sig datorn till jobbet:) Jag har ju min älskade dator på lagning idag och jag hoppas allt löser sig till det bästa! Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en sväng till Ikea med Jenny.
Jag ska inte shoppa någonting jag lovar! Men jag ska handla lite saker till pojkvännen istället, saker som jag tycker att han behöver;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

god morgon sötis:) tack för igår!

2009-12-02 @ 09:32:01
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Tobias Hofsøy

Hei Jessica:)



Lenge siden sist, alt bra med deg??

Kul hjemmeside du har da.. ser fortsatt nydelig ut. Håper alt er bra med deg.. hør fra deg da..



Klem klem..

2009-12-02 @ 13:53:09
Postat av: Tora

2009-12-02 @ 17:41:09
URL: http://Tora

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback